Thursday, December 25, 2008

buat teman2..

tekan dulu video dibawah..ehhehehe

Believe..

This night is blessing
That day we met
The moon is out in the sky
And the stars are smiling



I wish that your smile

won’t be erased as I pray
for these happy day
to always continue

on the night I spend alone
I keep thinking about you
Even if I call you
And I complain




Honestly, that’s not what
I really meant to do
Did you already know
And just act like you did not?

When there are hard times
If I’d just listen to your
Voice for a moment
I could forget everything
And laugh it off

I was so fortune
To able to meet you
Because you’d make me smile
By just being near

I could find you
Even if you go far away there
Because you are smiling
Inside of me



It is possible to fight

After a long time
But even if that happens
I won’t ever change



Far into the future
If you are ever worn and tire
Think about the happy
And beautiful memories

We plant faith
In each other’s garden and
Happiness blooms
I’ll send you the key
To my heart..

ni sebenarnya lagu..
dinyanyikan oleh super junior
dalam bahasa korea..
sape yang blum dgr lagi tu.. dengarlah!!
soooo touching.


terima kasih kawan2..
kerana membuatkan hidupku bermakna..

5 comments:

Anonymous said...

mane gambar ana? mentang2 la hari2 jumpe. iiini seeerious. kite mesti bantuuu.

teman2, jangan merokok. walaupun kite ni karisma, bile merokok, hilang ke karisma an tersebut.

fauzun said...

hahahaha
hink2

tahu x pe!
dilarang merokok!
merokok membuatkan saya rasa kecewa!!

nanti ana buat spesel utk nt

Miss Healerzz said...

sempat seh nynyi wonderpets~ ugh~

Emmmm.....merokok menyesakkan manusia~ merokok membuatkan org frust.

KENAPA MEROKOK!! Ahhh~

fauzun said...

nofi yang lebey~
tq nofi kerana menyokong ana
hahahha
jangla merokok ye kwn2

Miss Healerzz said...

Yun, wat la episod khas tanak merokok~ hahaha~